Αρχική/Επικοινωνία/Υποστήριξη Πελατών

Επικοινωνία

Στάδια Επεξεργασίας Υποθέσεων

Ανταποκρινόμαστε έγκαιρα και αποτελεσματικά

Με την υποβολή του θέματος που σας απασχολεί στον Yπεύθυνο Λειτουργίας Διαχείρισης Παραπόνων της Alpha Leasing, ξεκινά άμεσα η διαδικασία επεξεργασίας του, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήµατα:

  1. Ενημέρωση του Πελάτη για την παραλαβή της υπόθεσης,
  2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Εταιρίας,
  3. Επίλυση του ζητήματος,
  4. Απάντηση στον Πελάτη

Ο Υπεύθυνος Λειτουργίας Διαχείρισης Παραπόνων  της Alpha Leasing  θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη της υποθέσεώς σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Alpha Leasing  με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

  • Τηλεφωνική επικοινωνία,
  • Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου)

Στόχος μας είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός δύο εβδομάδων από την υποβολή του ζητήματος στον Υπεύθυνο Λειτουργίας Διαχείρισης Παραπόνων. Εάν απαιτηθεί επιπλέον χρόνος, λόγω πολυπλοκότητας της υποθέσεως, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Alpha Leasing.

Υπολογισμός μισθώματος
0,00€